Het begin - Het casco |
De spanten en de tunnel voor de boegschroef |
Blik richting de voorplecht, waar de slaaphut moet komen |
De schroefaskoker |
De kuip in wording |
Blik in het gangboord |
De motorfundatie 10mm staal |
JHet gat voor het open dak |
De schroefas en wat er bij hoort |
Schroefaskoppeling en -homokineet |
Stuwdruklager, bedoeld om de krachten op het schip over te brengen |
Machinekamer in wording met tanks voor drinkwater(L) en brandstof(R) |
Overloopbeveiliging voor de tankdop |
Cross-Feed leiding tussen de 2 brandstoftanks van elk 450L |
De eerste grondlaag zit er op |
De krachtbron, Vetus Deutz DT4.29, 64 Kw bij 2800rpm |
De basis voor het interieur |
De contouren van de combuis en natte cel |
De boegschroef |
De motor staat op zijn plek |
Schroefas met druklager |
De schroef zit er op |
Het begint er al op te lijken |
Natte cel in ruwbouw |
Natte cel in ruwbouw |
Combuis in ruwbouw |
De ankerlier staat op haar plek |
Het anker op zijn plek |
Eigenaarhut in wording |
De mast met alles wat er in zit |
De gordijnen hangen |
Automatisch CO2 blussysteem voor de machinekamer |
Kuipbetimmering in wording |
De combuis begint vorm te krijgen |
Plek voor de TV |
De achterdeur zit er in |
Het schiet al aardig op |
Opzet voor de stuurstand |
Ze heeft een naam |
De kussens liggen er in |
Bakboord wand met lectuurrek, TV en instrumentenpaneel en lades voor servies etc |
Combuis is bijna klaar |
Het werk naders zijn voltooiing |
Stuurstand in de uiteindelijke vorm |
Nog even alles borgen ivm de hoogte |
Dolly eronder |
Voorzichtig... |
Voor het eerst in de buitenlucht |
Op weg naar de haven |
In de takels |
Voorzichtig |
Rustig laten zakken |
Nog een paar cm |
Touch Down |
Ze drijft |
Klaar voor de ceremonie |
Splash |